Najhitrejša pot do moje banke: BKS-mobilna banka

Uporabnikom spletne banke BKS Bank Net ponujamo uporabo mobilne aplikacije BKS-mobilna banka.

  • Prednosti in udobje

    24 ur na dan in vse dni v letu vam je na voljo celovit pregled vaših osebnih financ. Kjer koli in kadar koli lahko dostopate do svojih računov in opravljate plačila.

    Osnovne prednosti:
    1. dostop do spletne banke prek mobilnega telefona;
    2. napredno in enostavno opravljanje bančnih storitev;
    3. varna in preprosta uporaba;
    4. možnost vpogleda 24/7;
    5. za uporabnike spletne banke BKS Bank Net hiter začetek uporabe brez obiska poslovalnice. Naročilo mobilnega žetona lahko oddate kar prek spletne banke, in sicer prek svojih naročil;
    6. vstop in potrjevanje plačil ter naročil z mobilnim žetonom, s pomočjo katerega si ob aktivaciji določite osebno geslo PIN.
    Mobilna aplikacija omogoča:
    1. uporabo mobilnega žetona;
    2. spremembo osebnega gesla PIN;
    3. spremljanje stanja in prometa na transakcijskem in drugih aktivnih računih, odprtih pri banki;
    4. opravljanje negotovinskih plačilnih transakcij (vnos in spremljava nalogov v domovini, čezmejno in v tretje države);
    5. izvajanje plačil z uporabo funkcije »Slikaj in plačaj«;
    6. pregled in poslovanje z direktnimi obremenitvami SEPA;
    7. pregled in poslovanje z e-računi;
    8. pregled in odplačevanje kreditov;
    9. pregled in poslovanje z varčevalnimi računi in računi namenskega premijskega varčevanja;
    10. pregled depozitov;
    11. spremljanje dnevne tečajne liste;
    12. informativni preračun valut;
    13. pregled poslovanja s plačilnimi karticami Activa Maestro in Activa MasterCard;
    14. pošiljanje različnih zahtevkov in naročil;
    15. vse druge storitve, s katerimi banka pozneje nadgradi mobilno banko.
  • Varnost dostopa

    Varen dostop do BKS-mobilne banke zagotavljata varna dvofaktorska avtentikacija, ki preverja kombinacijo mobilne naprave in kode PIN.

    Podatki in gesla, povezani z uporabnikovim bančnim računom, se nikoli ne hranijo na mobilni napravi, temveč na visoko varovanem strežniku.
  • Prihranek časa in denarja

    Uporabnik najceneje opravlja negotovinske transakcije prek BKS-mobilne banke in prek spletne banke BKS Bank Net. Tako lahko prihrani čas in zniža stroške poslovanja.
    Za namestitev aplikacije, pristop k uporabi in uporabo mobilne banke banka uporabniku ne zaračunava nobenih stroškov ali nadomestil. Uporabnik plača le stroške prenosa podatkov svojemu mobilnemu operaterju po veljavnem ceniku. 

 

 

 

Vstop v BKS-mobilno banko in uporaba:

  1. pred prvim vstopom v BKS-mobilno banko namestite mobilno aplikacijo na pametni mobilni telefon;
  2. za aktivacijo mobilnega žetona sledite navodilom aplikacije in uporabite aktivacijsko kodo ter registracijsko številko, ki ste ju prejeli od banke;
  3. ob aktivaciji mobilnega žetona si nastavite kodo PIN, ki jo uporabljate za vstop in izvajanje plačil ter naročil.

Podrobnejša navodila za namestitev in uporabo BKS-mobilne banke ter prijavo vanjo so vam na voljo v Navodilih za uporabo BKS-mobilne banke. 

Kako ravnati ob zaklenitvi mobilnega žetona

Po trikratnem vnosu napačne kode PIN prijava v BKS-mobilno banko ni več mogoča. V tem primeru morate na banki oddati naročilo za izdajo novega mobilnega žetona. Za več informacij se obrnite na svojega osebnega svetovalca.

iOS aplikacija: https://itunes.apple.com/us/app/bks-bank-slovenija-2/id1195559120?ls=1&mt=8

 

Android aplikacija: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.halcom.mobile.hybrid.bfkksi22

 

 

 

 

Minimalne zahteve za uporabo BKS-mobilne banke

Za optimalno delo z BKS-mobilno banko potrebujete:

  1. pametni telefon z operacijskim sistemom:
    - različica Android: zadnji dve objavljeni različici (7.x in 6.x) in pod-različice prejšnjih različic, ki so v uporabi pri več kot 5% svetovnega trga (4.4.x in 5.x)
    - različica iOS: zadnji dve objavljeni različici (9 in 10);
  2. aktiviran dostop do spletne banke BKS Bank Net;
  3. uporabniško ime, aktiviran mobilni žeton;
  4. dostop do interneta in delujočo povezavo;
  5. nameščeno aplikacijo za iOS oz. Android.

 

  • Splošni pogoji - BKS Bank Net in BKS-mobilna banka
  • Minimalne zahteve za uporabo BKS Bank Neta in BKS-mobilne banke
  • Tarifa banke - potrošniki
  • Urnik izvajanja plačilnih transakcij
  • Osnovna pravila varne rabe elektronskega bančništva




Pomoč strankam

080 80 48

Po dogovoru je svetovanje na voljo tudi zunaj poslovnega časa.

Pon. − pet.: 8. − 16. ure

Povratni klic

Z veseljem vam vrnemo klic, da osebno odgovorimo na vaša vprašanja.

Določite termin za povratni klic

Vaše mnenje šteje

Zadovoljstvo naših komitentov je naš cilj. Prosimo, sporočite nam svoje želje in predloge.

Pišite nam