Nasveti za poslovanje z banko v času koronavirusa

21.09.2020

Poslovne enote BKS Bank AG, Bančne podružnice ostajajo odprte za vas, a vas kljub temu vljudno prosimo, da jih obiščete le, če je to nujno potrebno. S tem veliko prispevate k varovanju vašega zdravja in zdravja naših zaposlenih.

V obdobju poostrenih ukrepov proti širjenju koronavirusa in v želji, da v čim večji meri pripomoremo k zmanjševanju širjenja okužb vas v skrbi za vaše zdravje vabimo, da se poslužujete naših digitalnih poti in brezgotovinskega poslovanja.

Plačujte brezgotovinsko
Bankovci in kovanci izmenjajo veliko rok, zato raje plačujte brezstično s plačilnimi karticami. V kolikor gotovino nujno potrebujete, uporabite bankomat. Dvigi v valutah EUR, SEK in RON na vseh bančnih avtomatih v Sloveniji in v državah Evropske unije so brezplačni.

Poslujte prek spleta
BKS Bank ima širok nabor digitalnih storitev, ki vam omogočajo bančno poslovanje iz udobja doma. Finančne storitve lahko opravljate prek spletnih bank MyNet in BizzNet, mobilne banke mBanka, spletne trgovalne postaje Mybroker in mobilne trgovalne postaje mBroker.

Negotovinska takojšnja plačila lahko opravite tudi prek mobilne aplikacije Flik Pay. Sredstva lahko nakažete ali prejmete v nekaj sekundah – kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v letu, tudi če so banke zaprte. Namestitev in uporaba Flik Pay, sodobne aplikacije za plačila in nakazila med uporabniki različnih bank v Sloveniji, je brezplačna.

Poslovalnice obiščite le v nujnih primerih 
Če resnično ni nujno, odsvetujemo osebne obiske v poslovalnicah. Za vse nasvete in vprašanja smo vam na voljo preko digitalnih kanalov, na telefonski številki 01 589 57 00 ali preko e-pošte info@bksbank.si. V kolikor digitalnih kanalov ne uporabljate in bi vseeno želeli ali pa bi morali obiskati eno izmed naših poslovalnic, vas prosimo, da pokličite svojega svetovalca ali na telefonsko številko 01 589 57 00 in se dogovorite za termin obiska. 

O aktualnih ukrepih vas bomo sproti obveščali v Novicah na spletni strani banke.

Ostanite zdravi!