V času epidemije se poslužujte digitalnih poti

31.03.2020

V obdobju poostrenih ukrepov proti širjenju koronavirusa in v želji, da v čim večji meri pripomoremo k zmanjševanju širjenja okužb vas v skrbi za vaše zdravje vabimo, da se poslužujete naših digitalnih poti in poslujete brezgotovinsko.

Plačujte brezgotovinsko
Bankovci in kovanci izmenjajo veliko rok, zato raje plačujte brezstično s plačilnimi karticami. V kolikor gotovino nujno potrebujete, uporabite bankomat. Dvigi v valutah EUR, SEK in RON na vseh bančnih avtomatih v Sloveniji in v državah Evropske unije so brezplačni.

Poslujte prek spleta
BKS Bank ima širok nabor digitalnih storitev, ki vam omogočajo bančno poslovanje iz udobja doma. Finančne storitve lahko opravljate prek spletnih bank MyNet in BizzNet, mobilne banke mBanka, spletne trgovalne postaje Mybroker in mobilne trgovalne postaje mBroker.
 
Od doma lahko:

  • preverite stanje in promet na računih,
  • plačate plačilne naloge,
  • prenašate sredstva med računi,
  • opravite plačila v tujino,
  • sklenete depozit ali varčevanje,
  • banki posredujete različne zahtevke za spremembe, vezane na posamezne produkte,
  • banki posredujete vprašanja v zvezi s poslovanjem,
  • oddajate naročila za nakup ali prodajo vrednostnih papirjev ali izplačila s trgovalnega računa,
  • izvajate prenose ali preknjižbe vrednostnih papirjev po predhodnem dogovoru z banko (za dogovor uporabite e-naslov: zaledjevp@bksbank.si), 
  • na bankomatih lahko opravite dvig gotovine in vpogled v stanje na računu.

Flik Pay
Negotovinska takojšnja plačila lahko opravite tudi prek mobilne aplikacije Flik Pay. Sredstva lahko nakažete ali prejmete v nekaj sekundah – kadarkoli, 24 ur na dan, vse dni v letu, tudi če so banke zaprte. Namestitev in uporaba Flik Pay, sodobne aplikacije za plačila in nakazila med uporabniki različnih bank v Sloveniji, je brezplačna.

Prav tako vam za namestitev aplikacije na mobilni telefon ni treba obiskati banke, zahtevek lahko oddate prek mobilne ali spletne banke. V kolikor se digitalnih kanalov ne poslužujete ali pa boste potrebovali dodatno pomoč, pokličite svojega svetovalca ali na telefonsko številko 01 589 57 00 in prejeli boste vse potrebne informacije glede postopka namestitve in registracije mobilne aplikacije Flik Pay. Več o aplikaciji Flik Pay.

Pokličite svojega osebnega svetovalca
Če potrebujete pomoč, nasvet ali odgovor na vprašanja, pokličite svojega osebnega svetovalca, ki bo za vas z veseljem uredil vse, kar lahko.

Če resnično ni nujno, odsvetujemo osebne obiske v poslovalnicah. Za vse nasvete in vprašanja smo vam na voljo preko digitalnih kanalov, na telefonski številki 01 589 57 00 ali preko e-pošte info@bksbank.si.