Preskoči na glavno vsebino

Sum in prijava škodljivih ravnanj

Da bi zaščitili svoje stranke, zaposlene in partnerje ter ugled in integriteto, si vedno prizadevamo za pravočasno prepoznavanje in odpravljanje nepravilnosti.

Zato zaposlene spodbujamo, da v primeru kršitev pravil, nezakonitih dejanj ali goljufij podajo zaupno in – po želji – anonimno prijavo.

V ta namen je BKS Bank vzpostavila sistem obveščanja, ki zaposlenim in drugim (pogodbeno) povezanim partnerjem omogoča, da anonimno in z obljubo zaščite pred negativnimi posledicami prijavijo utemeljen sum enega od naslednjih kaznivih dejanj.

Kako lahko prijavim kršitve?

Prek spletne platforme BKS Integrity Line lahko 24 ur na dan prijavite kršitve ali postavite vprašanja o morebitnih kršitvah, pri tem pa ne razkrijete svoje identitete. Po želji je zaposleni v prijavnem oddelku na voljo tudi po telefonu ali za osebni pogovor. Za to uporabite kontaktni obrazec na platformi.

Kaj lahko prijavim?

  • Finančni kriminal (npr.: goljufije, primeri podkupovanja in korupcije, poneverbe, prilastitve, odtujitve, izsiljevanja ali poskus teh kaznivih dejanj)

  • Kršitve predpisov na področju bančništva in trgovanja z vrednostnimi papirji

  • Navzkrižja interesov zunaj poslovanja z vrednostnimi papirji

  • Pranje denarja in financiranje terorizma

  • Zloraba ali kraja zaupnih podatkov o strankah in podjetju

  • Kraja sredstev podjetja

  • Hude kršitve varstva okolja

Kdo lahko poda prijavo?

Naš sistem za prijavo kršitev je na splošno na voljo vsem osebam, ki so poklicno povezane z BKS Bank in so v tej povezavi pridobile informacije o kršitvah. To vključuje aktivne in nekdanje zaposlene, člane nadzornega sveta, dobavitelje, izvajalce ali druge pogodbeno povezane tretje osebe.Stranke prosimo, da se s svojimi predlogi in pritožbami obrnejo na lokalno pisarno ombudsmana. Zaradi tehničnih razlogov pritožb strank, prejetih prek spletne platforme BKS Integrity Line, ni mogoče posredovati lokalni pisarni ombudsmana.