Preskoči na glavno vsebino

Strategija in vrednote

BKS Bank sledi strategiji rasti, usmerjeni v trajnost. Ta strategija je že vrsto let temelj našega uspeha. Naše vrednote usmerjajo naše delovanje in predstavljajo način, kako vzpostavljamo odnose s strankami, zaposlenimi, delničarji in poslovnimi partnerji.

Naša strategija

Naša poslovna strategija temelji na jasni viziji, inovativnih rešitvah in dolgoročnem razvoju, da bi izpolnili potrebe naših strank in zagotovili trajnostni uspeh. Naša strategija temelji na petih stebrih:

Odličnost znamke

BKS Bank že več kot 100 let uspešno posluje na trgu. Zaposleni in stranke v anketah vedno znova potrjujejo, da so zelo zadovoljni z našim delom in imajo visoko zaupanje v znamko BKS Bank. Na tem želimo nadaljevati, pri čemer nas vodijo naše vrednote.

Trgi in ciljne skupine

Želimo rasti korak za korakom iz lastnih moči. V ta namen si dosledno prizadevamo pridobiti nove stranke v vseh regijah. Tam, kjer še vidimo dobre tržne priložnosti, se ne izogibamo odprtju novih poslovalnic.

Digitalna preobrazba

Potenciali digitalizacije še zdaleč niso izkoriščeni. Zato ostaja digitalizacija poleg trajnosti največji gonilnik inovacij.

Delovanje

Naše vodstvo in zaposleni se odlikujejo po visoki stroškovni ozaveščenosti. Investicijske odločitve sprejemamo na podlagi natančnih analiz stroškovne učinkovitosti.

Lastni kapital

Močna lastniška kapitalna osnova zagotavlja prihodnjo rast in povečuje odpornost. Ukrepi za krepitev kapitalskih količnikov so med našimi najpomembnejšimi strateškimi nalogami.

Strategija in vrednote - BKS Bank sledi strategiji rasti, usmerjeni v trajnost

Naše vrednote

Kot srčna banka z močno regionalno povezanostjo skrbimo, da so naše stranke zadovoljne in da smo jim na voljo. Ponujamo odlično svetovanje, storitve in kakovost izdelkov ter mrežo, ki ustvarja dodano vrednost. Na ta način skupaj gradimo dolgoročen odnos na enaki ravni.

Srčni

Skrbimo za medsebojno bližino in sodelujemo na osebni ravni: zelo spoštljivo in s čutom za ljudi.

Trdni v odnosih

Želimo navdušiti naše zaposlene, stranke in partnerje ter zgraditi močno mrežo.

Usmerjenost v prihodnost

Smo radovedni, hitro prepoznamo trende, ki nam ustrezajo, in jih uporabimo z mislijo na jutri, ne da bi pri tem pozabili na svoje bistvo.

Odgovorni

Smo zgled in pobudnik družbene odgovornosti, delamo za zdravo in dolgoročno rast ter vlagamo vanjo.

Odlični

Delamo le to, kar zares znamo, in zato bolje od konkurence ter presegamo pričakovanja strank.

Regionalno povezani

S ponosom pokažemo, od kod prihajamo, sodelujemo na medregionalni ravni in igramo pomembno vlogo na lokalni.

Kako vam lahko pomagamo?

Naš center za pomoč strankam vam bo z veseljem pomagal. Na voljo smo vam od ponedeljka do petka od 8. do 17. ure.