mBanka
Z mBanko preprosto in varno upravljate svoje finance na telefonu — od pregleda stanja in kartic do hitrih plačil in obvestil o transakcijah. Vse, kar potrebujete za vsakodnevno bančno poslovanje, vedno pri roki.

mBanka – banka v vašem žepu.
24 ur na dan in vse dni v letu vam je na voljo celovit pregled vaših osebnih financ. Kjer koli in kadar koli lahko dostopate do svojih računov in opravljate plačila.
Osnovne prednosti
Mobilna aplikacija spletne banke omogoča enostaven, varen in 24/7 dostop do bančnih storitev prek telefona. Uporabniki MyNet lahko mobilni žeton naročijo neposredno prek spletne banke, brez obiska poslovalnice. Vstop v aplikacijo in potrjevanje plačil potekata z mobilnim žetonom in osebnim PIN-om.
Bančne storitve na dosegu roke
Mobilna banka omogoča varen dostop z mobilnim žetonom, spremljanje računov in prometa, izvajanje domačih in tujih plačil (tudi »Slikaj in plačaj«), pregled direktnih bremenitev, e-računov, kreditov, varčevanj, depozitov ter kartic Mastercard. Vključuje tečajne liste, preračun valut ter pošiljanje zahtevkov in naročil.
Varnost dostopa
Varen dostop do mBanke zagotavlja varna dvofaktorska avtentikacija, kjer se preverja kombinacijo mobilne naprave in kode PIN. Podatki in gesla, povezani z uporabnikovim bančnim računom, se nikoli ne hranijo na mobilni napravi, temveč na visoko varovanem strežniku.
Prihranek časa in denarja
Negotovinske transakcije so najugodnejše prek mobilne aplikacije mBanka in spletne banke MyNet, saj uporabnik prihrani čas in stroške. Namestitev, pristop in uporaba mobilne banke so brezplačni; plačajo se le stroški prenosa podatkov po ceniku mobilnega operaterja.
Kako uporabljati mBanko?
Namestitev na pametni telefon
Pred prvim vstopom v mBanko na pametni mobilni telefon namestite mobilno aplikacijo.
Aktivacija mobilnega žetona
Za aktivacijo mobilnega žetona sledite navodilom aplikacije in uporabite aktivacijsko kodo ter registracijsko številko, ki ste ju prejeli od banke.
Natavitev PIN kode
Ob aktivaciji mobilnega žetona si nastavite kodo PIN, ki jo boste uporabljali za vstop in izvajanje plačil ter naročil.
Kako ravnati ob zaklenitvi mobilnega žetona
Po trikratnem vnosu napačne kode PIN prijava v mBanko ni več mogoča. V tem primeru morate na banki oddati naročilo za izdajo novega mobilnega žetona. Za več informacij se obrnite na svojega osebnega svetovalca.
mBanka – Vaša banka vedno pri roki
Pregledno
24 ur na dan in vse dni v letu vam je na voljo celovit pregled vaših osebnih financ .
Napredno
Izvajanje plačil z uporabo funkcije "Slikaj in plačaj".
Varčno
Uporabnik negotovinske transakcije najceneje opravlja prek mobilne aplikacije mBanka in prek spletne banke MyNet.
Varno
Varen dostop prek mobilnega telefona.
Dostop do vseh bančnih funkcij, inovativnih storitev in praktičnih funkcij za domačo in tujo uporabo. Za uporabo mBanke potrebujete pametni telefon z operacijskim sistemom Android ali iOS, aktiviran dostop do spletne banke MyNet, nameščeno aplikacijo mBanka ter delujočo internetno povezavo.

Najpogostejša vprašanja in odgovori o mBanki
Naš center za pomoč strankam vam bo z veseljem pomagal. Na voljo smo vam od ponedeljka do petka od 8. do 17. ure.

MyNet
Najsodobnejši način opravljanja bančnih storitev od doma, poenostavi in poceni vaše poslovanje z banko. Prek spletne banke hitro in preprosto urejate svoje finance kadarkoli.
Več o tem



