Activa MasterCard

Mednarodna plačilna kartica z odloženim plačilom Activa MasterCard za pravne osebe svojim uporabnikom omogoča preprosto, pregledno in varno brezgotovinsko poslovanje, ki v podjetjih nadomešča poslovanje z gotovino in naročilnicami.

  • Poslovanje na POS-terminalih in bankomatih doma in v tujini
  • Mednarodna plačilna kartica z odloženim plačilom
  • MasterCard SecureCode za varne nakupe prek spleta
Dogovorite se za sestanek

Kontaktni center Pon.–pet.: 8.–16. ure

+386 1 589 57 00

Pišite nam

info@bksbank.si

Značilnosti
  • Kartica Activa MasterCard omogoča brezgotovinsko plačevanje na POS-terminalih in dvig gotovine na bankomatih doma in v tujini v okviru dogovorjenega dnevnega in mesečnega limita na vseh mestih, ki so označena z nalepko MasterCard;
  • po potrebi lahko banka zahteva zavarovanje plačil;
  • kartice lahko uporablja več zaposlenih v podjetju;
  • je mednarodna plačilna kartica z odloženim plačilom, ki se v celoti poravna enkrat mesečno na izbrani datum (8., 18. ali 28. dan v mesecu);
  • obveznosti, ki nastanejo v državah, kjer zakonito plačilno sredstvo ni evro, bodo iz lokalne valute preračunane v domačo valuto po tečaju mednarodnega sistema MasterCard Worldwide;
  • o mesečni porabi je stranka obveščena enkrat mesečno z izpiskom;
  • kartica je samodejno vključena v program MasterCard SecureCode za varne nakupe prek spleta;
  • način avtorizacije: koda PIN ali podpis.
Prednosti
  • Preprosto, pregledno in varno brezgotovinsko poslovanje, ki v podjetjih nadomešča poslovanje z gotovino in naročilnicami.
  • Do kartice so pod pogoji banke upravičeni podjetja in podjetniki, ki so imetniki računov pri banki.
Vrsta limita Znesek
Dnevni limit dviga na bankomatu do 500 EUR
Dnevni limit plačila prek POS-terminala do 1.000 EUR
Mesečni limit porabe do 3.000 EUR

 Kartico moramo obravnavati tako kot denar, zato moramo z njo ravnati tako kot z drugimi vrednimi stvarmi.

  • Novo kartico po prejemu takoj podpišite;
  • osebno številko za kartico si takoj po prejemu zapomnite in uničite ovojnico, v kateri ste jo prejeli;
  • shranite telefonsko številko za preklic kartic (+386 5 666 12 56, 24-urni servisni center Activa);
  • številke PIN nikoli ne zapišite, ne shranite je skupaj z bančno kartico in je v nobenem primeru nikomur ne povejte;
  • pri vnosu številke PIN stopite bliže k napravi in številčnico prekrijte s prosto roko ali jo zakrijte s telesom;
  • če na bankomatu ali POS-terminalu opazite kar koli nenavadnega, prekinite transakcijo in o tem obvestite prodajalca, banko ali policijo;
  • ko bankomat iz neznanega razloga zadrži kartico, o tem takoj obvestite banko ali policijo;
  • pri plačilih imejte plačilno kartico vedno pri sebi, ne izročajte je nikomur;
  • ne dovolite, da bi trgovec kartico prek terminala ali tipkovnice potegnil več kot enkrat oziroma za vsak neuspešni poskus zahtevajte potrdilo o neuspeli transakciji;
  • pri uporabi plačilne kartice nikoli ne sprejemajte pomoči neznancev;
  • redno pregledujte bančne izpiske in preverite zabeležene transakcije, o morebitnih nepravilnostih pa takoj obvestite banko;
  • da boste nadzorovali svoje transakcije, se odločite za storitev Varnostni SMS.

 
 Več o varni uporabi kartic preberite na ZBS – Temeljna pravila varne rabe kartic.

Ob uničenju, poškodbi, izgubi, kraji ali zlorabi kartice opravite naslednje korake:

  • takoj pokličite 24-urni servisni center Activa na telefonsko številko +386 5 666 12 56;
  • pošljite pisno zahtevo za preklic kartice s svojim podpisom na banko, številka faksa +386 1 589 09 43​​​​​​​ (vsak delavnik med 8. in 16. uro);
  • najpozneje v osmih delovnih dneh se osebno oglasite v najbližji poslovni enoti/poslovalnici banke in pisno potrdite blokiranje kartice.

V trenutku prejema obvestila vam bomo blokirali uporabo kartice in podali nadaljnja navodila.

Ob izgubi, kraji, zlorabi ali sumu zlorabe ste dolžni to prijaviti policiji. Sporočite čim več potrebnih podatkov o okoliščinah, povezanih z izgubo, krajo ali zlorabo kartice, in tako preprečite morebitno nadaljnjo škodo.

  • Nakupujte le na spletnih straneh, ki omogočajo varno (https) povezavo;
  • zaupajte le tistim spletnim mestom in prodajalcem, ki od vas zahtevajo varnostno številko kartice ali omogočajo nakup s sistemom MasterCard SecureCode, sicer nakupa ne opravite;
  • po možnosti kupujte le pri preverjenih trgovcih;
  • ne opravljajte nakupov na spletnih mestih, do katerih ste prišli prek spletnih povezav v nezaželeni elektronski pošti ali pa so vas poklicali po telefonu in vam želeli prodati neko storitev ali blago, ob tem pa so od vas želeli podatke o kartici;
  • v nobenem primeru nikoli ne vpisujte ali povejte številke PIN, saj pri oddaljenih nakupih ni potrebna;
  • natisnite spletno stran z oddanim naročilom, pogoji poslovanja in dostave ter kontaktnimi podatki prodajalca;
  • plačilna kartica je za nakupe prek spleta samodejno vključena v sistem varnostnih storitev MasterCard SecureCode;
  • upravljanje in nadaljnje informacije o delovanju in uporabi sistema MasterCard SecureCode so na voljo na spletni strani www.activa.si;
  • če oddaljene nakupe opravljate pogosto, je zanje smiselno uporabljati ločeno plačilno kartico ali aktivirati storitev Varnostni SMS.

Z uporabo storitve Varnostni SMS vas bomo nemudoma opozorili na vsako transakcijo, ki je bila z vašo plačilno kartico opravljena v Sloveniji ali tujini – nakup na prodajnem mestu ali dvig gotovine. Vklopite storitev!

Vsi imetniki poslovne Activa MasterCard so vključeni v kolektivno nezgodno zavarovanje.

Kolektivno nezgodno zavarovanje imetnika kartice Poslovna kartica
Zavarovalna vsota za primer nezgodne smrti 5.000 EUR
Zavarovalna vsota za primer trajne invalidnosti 25.000 EUR

Vse podrobnosti nezgodnega zavarovanja imetnikov plačilnih kartic so opredeljene z vsakokrat veljavnimi Splošnimi pogoji za kolektivno nezgodno zavarovanje imetnikov plačilnih kartic banke BKS Bank AG, Celovec, Bančna podružnica (SPNZ-BKS 2016). Plačilo zavarovalne premije za nezgodno zavarovanje imetnikov plačilnik kartic je vključeno v letno članarino poslovne plačilne kartice Activa MasterCard.  

Dogovorite se za sestanek

Kontaktni center Pon.–pet.: 8.–16. ure

+386 1 589 57 00

Pišite nam

info@bksbank.si