Vodjo upravljanja nepremičninskega portfelja (m/ž)

Na sedežu podružnice v Ljubljani polni delovni čas

Delo boste opravljali kot direktor podjetji Pekra, d.o.o., ATV 1, d.o.o. in BRE d.o.o., vaše glavne delovne naloge in odgovornosti bodo:

  • priprava, implementacija in spremljanje strategije ter poslovnega načrta organizacijske enote ali družbe v skladu s strategijo in poslovnim načrtom družbe,
  • priprava letnega plana in letnega poročila,
  • vodenje in razvoj sodelavcev,
  • izbor in nadzor dela zunanjih dobaviteljev ter izvajalcev,
  • predstavljanje podjetja ali organizacije pri poslovanju z zunanjimi partnerji,
  • izdelava strategije prodaje / oddaje nepremičnin,
  • izdelava poslovnih načrtov za posamezne nepremičnine,
  • vodenje postopka prodaje in oddaje nepremičnin,
  • priprava in vodenje trženjskih aktivnosti,
  • pogajanja s kupci in nepremičninskimi skladi,
  • koordinacija z nepremičninskimi posredniki,
  • upravljanje nepremičnin od prevzema do prodaje,
  • prevzem nepremičnine in pridobivanje vse potrebne dokumentacije o nepremičnini,
  • priprava nepremičnine za prodajo / oddajo,
  • koordinacija z izvajalci, če nepremičnina še ni zgrajena,
  • spremljanje in optimizacija stroškov upravljanja nepremičnin,
  • koordinacija in komunikacija z morebitnimi najemniki nepremičnin,
  • nadzor vzdrževanja nepremičnin,
  • skrb za premoženjsko zavarovanje in fizično varovanje nepremičnin.

Potrebna znanja, izkušnje in sposobnosti:

  • VII. ali VI. stopnja strokovne izobrazbe ali druga bolonjska stopnja, ekonomske, poslovne, tehnične ali druge ustrezne smeri,
  • 7 let delovnih izkušenj za VII. stopnjo izobrazbe ali 10 let za VI. stopnjo izobrazbe na primerljivih delovnih mestih, prednost so izkušnje s področja vodenja upravljanja in prodaje / oddaje nepremičnin,
  • pogajalske veščine in veščine vodenja predstavitev, 
  • odlično znanje poslovne nemščine in/ali angleščine,
  • obvladanje MS Office programov,
  • vozniški izpit B kategorije,
  • proaktivnost, odzivnost in ciljna usmerjenost,
  • analitične sposobnosti, odgovornost in komunikacijske veščine.
     

Ponujamo vam:

  • zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečno poskusno dobo,
  • urejene delovne razmere v stabilnem delovnem okolju,
  • dinamično delovno okolje,
  • stimulativno nagrajevanje.


Pred sklenitvijo delovnega razmerja mora izbrani kandidat predložiti potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da ni v kazenskem postopku.

Zainteresirane kandidate oz. kandidatke vljudno vabimo, da svoje ponudbe z življenjepisom, dokazili o izobrazbi in opisom dosedanjih izkušenj pošljete preko portala MojeDelo.com do 11. decembra 2022

Vaše vloge bomo obravnavali zaupno!

Veselimo se vaših prijav.
 

Spletna prijava