Skrbnik strank za poslovanje z vrednostnimi papirji (m/ž)

Na sedežu podružnice v Ljubljani





 

Zaradi povečanega obsega poslovanja v svoje vrste vabimo ambiciozne posameznike, ki bodo skupaj z nami gradili in soustvarjali našo uspešno zgodbo.

Ponujamo vam

 

BKS Akademija
Strokovno izpopolnjevanje in razvoj kariere, karierni program za ženske
program za razvoj talentov, mednarodni program pripravništva

 

Usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja
Fleksibilni delovni čas, otroški časovni bonus,
anonimno psihološko svetovanje, izobraževanja za starše in partnerje


 

Certifikati
Družini prijazno podjetje

 

Ugodnosti za zaposlene
Aktivnosti za promocijo zdravja, sofinanciranje jezikovnih tečajev
športne dejavnosti




Raznolikost 
Sodelavci 15 različnih narodnosti


 

Podjetje
100 let stabilnosti in neodvisnosti, urejene razmere v stabilnem delovnem okolju
dinamično delovno okolje v mednarodni banki; možnost mednarodne kariere

Vaše glavne delovne naloge in odgovornosti bodo:

  • komunikacija preko telefonskih klicev in elektronske pošte,
  • kakovostno finančno svetovanje,
  • reševanje reklamacij,
  • opravljanje poslov po nalogu strank,
  • določitev profila vlagatelja in investicijsko svetovanje,
  • nadzorovanje, koordiniranje in spremljanje celotnega delovnega procesa,
  • mentoriranje in prenos znanja sodelavcem,
  • priprava ponudb in pogodb o opravljanju investicijskih storitev,
  • tekoče informiranje strank o dogajanju na trgu vrednostnih papirjev,
  • priprava in posredovanje ponudb o borznem posredovanju in vodenju računov nematerializiranih vrednostnih papirjev,
  • vodenje evidenc strank, prodajnih aktivnosti ter pripravljanje poročil in obveščanje o dogajanju na trgih vrednostnih papirjev ter doseženih rezultatih,
  • spremljanje organiziranega in neorganiziranega trga vrednostnih papirjev in obveščanje strank,
  • predlaganje in uvajanje izboljšav,
  • spremljanje zakonodajnih predlogov in sprememb,
  • sodelovanje v projektinih in delovnih skupinah,
  • sodelovanje pri pripravi novih produktov,
  • tekoča kontrola poslov, vplačil in plačilnih denarnih sredstev ter stanj vrednostnih papirjev.

Potrebna znanja, izkušnje in sposobnosti:

  • vsaj V. stopnja strokovne izobrazbe ali ustrezne smeri, 
  • 3 leta delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih,
  • licenca za opravljanje poslov borznega posrednika – najmanj A + B,
  • aktivno znanje angleškega jezika,
  • organiziranost in komunikacijske sposobnosti,
  • obvladovanje dela na PC,
  • vozniški izpit B kategorije.

Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s trimesečnim poskusnim delom. Pred sklenitvijo delovnega razmerja mora izbrani kandidat predložiti potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da ni v kazenskem postopku.

Zainteresirane kandidate oz. kandidatke vljudno vabimo, da svoje ponudbe z življenjepisom, dokazili o izobrazbi in opisom dosedanjih izkušenj pošljete do 21. aprila 2024 preko portala Moje delo.

Vaše vloge bomo obravnavali zaupno! Veselimo se vaših prijav.

V BKS Bank ponujamo enake možnosti za vse zaposlene in kandidate za zaposlitev ne glede na starost, spol, etnično pripadnost, versko pripadnost, spolno usmerjenost ali telesno stanje. Zainteresiranim – tudi tistim, ki se odločajo za spremembo na področju kariere – ponujamo številne priložnosti: dodatno usposabljanje, fleksibilni delovni čas, varstvo otrok, zdravstveni projekt in številne socialne ugodnosti.

Kot del GDPR (Splošna uredba EU o varstvu podatkov) je treba osebne podatke izbrisati, ko je izpolnjen namen te obdelave. Ta namen je izpolnjen takoj, ko je navedeno delovno mesto zasedeno ali preklicano.

Da še vedno lahko hranimo podatke o vašem prijavitelju, je potrebna vaša potrditev. Prosimo vas, da nam pošljete priložen obrazec s podpisano prijavno dokumentacijo.

BKS Bank si je zadala cilj povečati delež žensk na vodstvenih položajih. Zato še posebej pozdravljamo prijavo kandidatk.

Obiščite našo stran na LinkedInu. Veseli bomo vašega "všečka", "delitve" ali komentarja:

Linkedin Logo

Spletna prijava