BKS-mobilna banka

  • Na voljo 24 ur na dan in vse dni v letu
  • Varen dostop prek mobilnega telefona
  • Preprosta uporaba
  • Napredno in enostavno opravljanje bančnih storitev
Dogovorite se za sestanek

Kontaktni center Pon.–pet.: 8.–16. ure

+386 1 589 57 00

Pišite nam

eb@bksbank.si

BKS Mobilna Banka
Prednosti in udobje

24 ur na dan in vse dni v letu vam je na voljo celovit pregled vaših osebnih financ. Kjer koli in kadar koli lahko dostopate do svojih računov in opravljate plačila.

Osnovne prednosti
  • Dostop do spletne banke v aplikaciji prek mobilnega telefona;
  • napredno in enostavno opravljanje bančnih storitev;
  • varna in preprosta uporaba;
  • možnost vpogleda 24/7;
  • za uporabnike spletne banke BKS Bank Net hiter začetek uporabe brez obiska poslovalnice. Naročilo mobilnega žetona lahko oddate kar prek spletne banke, in sicer prek svojih naročil;
  • vstop in potrjevanje plačil ter naročil z mobilnim žetonom, s pomočjo katerega si ob aktivaciji določite osebno geslo PIN.
Mobilna aplikacija omogoča:
  • uporabo mobilnega žetona;
  • spremembo osebnega gesla PIN;
  • spremljanje stanja in prometa na transakcijskem in drugih aktivnih računih, odprtih pri banki;
  • opravljanje negotovinskih plačilnih transakcij (vnos in spremljava nalogov v domovini, čezmejno in v tretje države);
  • izvajanje plačil z uporabo funkcije Slikaj in plačaj;
  • pregled in poslovanje z direktnimi obremenitvami SEPA;
  • pregled in poslovanje z e-računi;
  • pregled in odplačevanje kreditov;
  • pregled in poslovanje z varčevalnimi računi in računi namenskega premijskega varčevanja;
  • pregled depozitov;
  • spremljanje dnevne tečajne liste;
  • informativni preračun valut;
  • pregled poslovanja s plačilnimi karticami Activa Maestro in Activa MasterCard;
  • pošiljanje različnih zahtevkov in naročil;
  • vse druge storitve, s katerimi banka pozneje nadgradi mobilno banko.
Varnost dostopa

Varen dostop do BKS-mobilne banke zagotavlja varna dvofaktorska avtentikacija, ki preverja kombinacijo mobilne naprave in kode PIN.
​​​​​​​Podatki in gesla, povezani z uporabnikovim bančnim računom, se nikoli ne hranijo na mobilni napravi, temveč na visoko varovanem strežniku.

Prihranek časa in denarja

Uporabnik negotovinske transakcije najceneje opravlja prek BKS-mobilne banke in prek spletne banke BKS Bank Net. Tako lahko prihrani čas in zniža stroške poslovanja.
Za namestitev aplikacije, pristop k uporabi in uporabo mobilne banke banka uporabniku ne zaračunava nobenih stroškov ali nadomestil. Uporabnik plača le stroške prenosa podatkov svojemu mobilnemu operaterju po veljavnem ceniku.

Vstop v BKS-mobilno banko in uporaba
  • Pred prvim vstopom v BKS-mobilno banko na pametni mobilni telefon namestite mobilno aplikacijo;
  • za aktivacijo mobilnega žetona sledite navodilom aplikacije in uporabite aktivacijsko kodo ter registracijsko številko, ki ste ju prejeli od banke;
  • ob aktivaciji mobilnega žetona si nastavite kodo PIN, ki jo boste uporabljali za vstop in izvajanje plačil ter naročil.

Podrobnejša navodila za namestitev in uporabo BKS-mobilne banke ter prijavo vanjo so vam na voljo v Navodilih za uporabo BKS-mobilne banke.

Kako ravnati ob zaklenitvi mobilnega žetona

Po trikratnem vnosu napačne kode PIN prijava v BKS-mobilno banko ni več mogoča. V tem primeru morate na banki oddati naročilo za izdajo novega mobilnega žetona. Za več informacij se obrnite na svojega osebnega svetovalca.

iOS aplikacija: BKS Bank - Slovenija


 
Android aplikacija: BKS Bank - Slovenija



Minimalne zahteve za uporabo BKS-mobilne banke

Za optimalno delo z BKS-mobilno banko potrebujete:

  • pametni telefon z operacijskim sistemom:
    - različica Android: zadnji dve objavljeni različici (7.x in 6.x) in podrazličice prejšnjih različic, ki so v uporabi pri več kot 5 % svetovnega trga (4.4.x in 5.x),
    ​​​​​​​- različica iOS: zadnji dve objavljeni različici (9 in 10);​​​
  • ​​​​​​​aktiviran dostop do spletne banke BKS Bank Net;
  • uporabniško ime in aktiviran mobilni žeton;
  • dostop do interneta in delujočo povezavo;
  • nameščeno aplikacijo za iOS oz. Android.
Dogovorite se za sestanek

Kontaktni center Pon.–pet.: 8.–16. ure

+386 1 589 57 00

Pišite nam

eb@bksbank.si