© 2021 BKS Bank AG
Značilnosti
- Kartica Activa MasterCard omogoča brezgotovinsko plačevanje na POS-terminalih in dvig gotovine na bankomatih doma in v tujini v okviru dogovorjenega dnevnega in mesečnega limita na vseh mestih, ki so označena z nalepko MasterCard;
- po potrebi lahko banka zahteva zavarovanje plačil;
- kartice lahko uporablja več zaposlenih v podjetju;
- je mednarodna plačilna kartica z odloženim plačilom, ki se v celoti poravna enkrat mesečno na izbrani datum (8., 18. ali 28. dan v mesecu);
- obveznosti, ki nastanejo v državah, kjer zakonito plačilno sredstvo ni evro, bodo iz lokalne valute preračunane v domačo valuto po tečaju mednarodnega sistema MasterCard Worldwide;
- o mesečni porabi je stranka obveščena enkrat mesečno z izpiskom;
- kartica je samodejno vključena v program MasterCard SecureCode za varne nakupe prek spleta;
- način avtorizacije: koda PIN ali podpis.
Prednosti
- Preprosto, pregledno in varno brezgotovinsko poslovanje, ki v podjetjih nadomešča poslovanje z gotovino in naročilnicami.
- Do kartice so pod pogoji banke upravičeni podjetja in podjetniki, ki so imetniki računov pri banki.
Vrsta limita |
Znesek |
---|---|
Dnevni limit dviga na bankomatu | do 500 EUR |
Dnevni limit plačila prek POS-terminala | do 1.000 EUR |
Mesečni limit porabe | do 3.000 EUR |
Kartico moramo obravnavati tako kot denar, zato moramo z njo ravnati tako kot z drugimi vrednimi stvarmi.
- Novo kartico po prejemu takoj podpišite;
- osebno številko za kartico si takoj po prejemu zapomnite in uničite ovojnico, v kateri ste jo prejeli;
- shranite telefonsko številko za preklic kartic (+386 5 666 12 56, 24-urni servisni center Activa);
- številke PIN nikoli ne zapišite, ne shranite je skupaj z bančno kartico in je v nobenem primeru nikomur ne povejte;
- pri vnosu številke PIN stopite bliže k napravi in številčnico prekrijte s prosto roko ali jo zakrijte s telesom;
- če na bankomatu ali POS-terminalu opazite kar koli nenavadnega, prekinite transakcijo in o tem obvestite prodajalca, banko ali policijo;
- ko bankomat iz neznanega razloga zadrži kartico, o tem takoj obvestite banko ali policijo;
- pri plačilih imejte plačilno kartico vedno pri sebi, ne izročajte je nikomur;
- ne dovolite, da bi trgovec kartico prek terminala ali tipkovnice potegnil več kot enkrat oziroma za vsak neuspešni poskus zahtevajte potrdilo o neuspeli transakciji;
- pri uporabi plačilne kartice nikoli ne sprejemajte pomoči neznancev;
- redno pregledujte bančne izpiske in preverite zabeležene transakcije, o morebitnih nepravilnostih pa takoj obvestite banko;
- da boste nadzorovali svoje transakcije, se odločite za storitev Varnostni SMS.
Več o varni uporabi kartic preberite na ZBS – Temeljna pravila varne rabe kartic.
Ob uničenju, poškodbi, izgubi, kraji ali zlorabi kartice opravite naslednje korake:
- takoj pokličite 24-urni servisni center Activa na telefonsko številko +386 5 666 12 56;
- pošljite pisno zahtevo za preklic kartice s svojim podpisom na banko, številka faksa +386 1 589 09 43 (vsak delavnik med 8. in 16. uro);
- najpozneje v osmih delovnih dneh se osebno oglasite v najbližji poslovni enoti/poslovalnici banke in pisno potrdite blokiranje kartice.
V trenutku prejema obvestila vam bomo blokirali uporabo kartice in podali nadaljnja navodila.
Ob izgubi, kraji, zlorabi ali sumu zlorabe ste dolžni to prijaviti policiji. Sporočite čim več potrebnih podatkov o okoliščinah, povezanih z izgubo, krajo ali zlorabo kartice, in tako preprečite morebitno nadaljnjo škodo.
- Nakupujte le na spletnih straneh, ki omogočajo varno (https) povezavo;
- zaupajte le tistim spletnim mestom in prodajalcem, ki od vas zahtevajo varnostno številko kartice ali omogočajo nakup s sistemom MasterCard SecureCode, sicer nakupa ne opravite;
- po možnosti kupujte le pri preverjenih trgovcih;
- ne opravljajte nakupov na spletnih mestih, do katerih ste prišli prek spletnih povezav v nezaželeni elektronski pošti ali pa so vas poklicali po telefonu in vam želeli prodati neko storitev ali blago, ob tem pa so od vas želeli podatke o kartici;
- v nobenem primeru nikoli ne vpisujte ali povejte številke PIN, saj pri oddaljenih nakupih ni potrebna;
- natisnite spletno stran z oddanim naročilom, pogoji poslovanja in dostave ter kontaktnimi podatki prodajalca;
- plačilna kartica je za nakupe prek spleta samodejno vključena v sistem varnostnih storitev MasterCard SecureCode;
- upravljanje in nadaljnje informacije o delovanju in uporabi sistema MasterCard SecureCode so na voljo uradni spletni strani MasterCard;
- če oddaljene nakupe opravljate pogosto, je zanje smiselno uporabljati ločeno plačilno kartico ali aktivirati storitev Varnostni SMS.
Z uporabo storitve Varnostni SMS vas bomo nemudoma opozorili na vsako transakcijo, ki je bila z vašo plačilno kartico opravljena v Sloveniji ali tujini – nakup na prodajnem mestu ali dvig gotovine. Vklopite storitev!
Vsi imetniki poslovne Activa MasterCard so vključeni v kolektivno nezgodno zavarovanje.
Kolektivno nezgodno zavarovanje imetnika kartice |
Poslovna kartica |
---|---|
Zavarovalna vsota za primer nezgodne smrti | 1.000 EUR |
Zavarovalna vsota za primer nezgodne invalidnosti | 5.000 EUR |
Vse podrobnosti nezgodnega zavarovanja imetnikov plačilnih kartic so opredeljene z vsakokrat veljavnimi Splošnimi pogoji za kolektivno nezgodno zavarovanje imetnikov plačilnih kartic banke BKS Bank AG, Celovec, Bančna podružnica (SPNZ-BKS 2016). Plačilo zavarovalne premije za nezgodno zavarovanje imetnikov plačilnik kartic je vključeno v letno članarino poslovne plačilne kartice Activa MasterCard.