Flik

  • Deluje 24 ur dan, vse dni v tednu
  • Takojšnja plačila in nakazila
  • Želeni limit plačila si nastavite sami
  • Plačila med uporabniki so brez stroška nadomestila
  • Preprosto, hitro in varno

Kontaktni center Pon.–pet.: 8.–16. ure

+386 1 589 57 00

Pišite nam

flik@bksbank.si

Flik

Več informacij o Fliku.

  • Flik je mobilna aplikacija, ki omogoča takojšnja plačila med uporabniki različnih bank v Sloveniji;
  • plačilo se izvede v nekaj sekundah – kadar koli, 24 ur na dan, vse dni v letu;
  • preprosta uporaba;
  • plačila se izvedejo na podlagi kontaktnih podatkov (mobilna telefonska številka ali elektronski naslov);
  • plačilo je mogoče na prodajnih mestih, označenih s Flik logotipom.
  • Plačila med uporabniki so brezplačna;
  • želeni limit plačila si nastavite sami;
  • denar nakažite ali prejmite tudi izven delovnega časa vaše banke;
  • varna in preprosta uporaba.
  • Najvišji dovoljeni znesek enkratnega plačila v aplikaciji znaša 3.000 EUR in velja pri izvrševanju kateregakoli tipa plačilnih transakcij v okviru aplikacije Flik Pay (zahtevek za plačilo in nakazilo prijatelju);
  • najvišji dovoljeni znesek enkratnega plačila na prodajnem mestu z oznako Flik je 25 EUR;
  • skupni znesek zaporednih plačil na prodajnem mestu z oznako Flik je 125 EUR;
  • najvišje dovoljeno število zaporednih plačil na prodajnem mestu z oznako Flik je 5;
  • najvišje dovoljeno število poslanih zahtevkov v okviru enega dne je 20;
  • takojšnje plačilo, ki je poslano prejemniku na njegov alias oz. kontakt, ki ni registriran v Flik imeniku, bo uspešno preneseno na prejemnikov transakcijski račun v kolikor se prejemnik v 24ih urah registrira in aktivira aplikacijo Flik Pay.
  • Flik aktivirate prek spletne banke.
  • V trgovini Google Play ali App Store poiščite aplikacijo Flik Pay in jo prenesite na svoj mobilni telefon.
  • Za registracijo potrebujete:
    - davčno številko,
    - aktivacijsko kodo.

Podrobnejše informacije o aktivacijskem postopku najdete v Uporabniškem priročniku Flik Pay.

  • Pametni telefon;
  • omogočen prenos podatkov;
  • mobilno telefonsko številko ali elektronski naslov;
  • odprt transakcijski račun pri BKS Bank AG, Bančni podružnici;
  • davčno številko.

iOS aplikacija: Flik Pay

Android aplikacija: Flik Pay

Dogovorite se za sestanek

Kontaktni center Pon.–pet.: 8.–16. ure

+386 1 589 57 00

Pišite nam

flik@bksbank.si