Nadgradnja rešitev elektronskega bančništva iz naslova IPR
03.10.2025
Z 9. oktobrom 2025 bodo objavljene nove različice aplikacij mobilnega bančništva BKS mBanka Slovenija za potrošnike in Halcom MultiPay Slovenija za pravne osebe. Hkrati bo objavljena tudi nova različica elektronske banke HAL E-bank za pravne osebe.
Od 9. oktobra 2025 dalje, bo prijava s starejšimi različicami mobilne banke mBanka in multipay onemogočena. Prijava s starejšo različico HAL E-bank pa uporabniku ne bo nudila novih funkcionalnosti.
S posodobitvijo izpolnjujemo zahteve Uredbe o takojšnjih plačilih, ki prinaša:
Posodobitev aplikacije
V primeru težav pri posodobitvi mobilne aplikacije Multipay ali pri namestitvi HAL E-bank se lahko stranke obrnejo na službo za pomoč uporabnikom podjetja Halcom:
Vsak delavnik: od 8.30 do 16.30;
Telefonska številka: +386 1 2003 369;
Elektronska pošta: helpdesk@halcom.si,
ali na naš kontaktni center za pomoč uporabnikom v primeru težav z MyNet ter Multipay.
Poslovanje s spletno banko;
Fizične in pravne osebe,
+386 1 589 57 45,
Pon.–pet.: 8.–16. Ure.
S posodobitvijo izpolnjujemo zahteve Uredbe o takojšnjih plačilih, ki prinaša:
- takojšnjo izvedbo – plačil tako v domovini kot v ostale članice SEPA območja – plačila bodo izvedena v nekaj sekundah (Za fizične osebe je izvedba takojšnjih plačil v domovini že omogočena);
- dostopnost – možnost izvedbe plačil tudi izven delavnega urnika banke.
- večjo varnost – avtomatično preverjanje prejemnika pri SEPA plačilih in možnost nastavitve transakcijskega ali dnevnega limita za takojšnja plačila, kar zmanjšuje možnost napak in prevar;
- takojšnje obvestilo o statusu – status glede izvršitve ali zavrnitve takojšnjega plačila je podan v nekaj sekundah po izvedbi plačila.
Posodobitev aplikacije
- Novi različici mobilnih bank bosta uporabnikom na voljo v AppStore ter GooglePlay.
- V kolikor se bodo uporabniki po 9. oktobru 2025 skušali prijaviti s starejšimi različicami mobilnih bank, jih bo aplikacija opomnila o potrebni nadgradnji.
V primeru težav pri posodobitvi mobilne aplikacije Multipay ali pri namestitvi HAL E-bank se lahko stranke obrnejo na službo za pomoč uporabnikom podjetja Halcom:
Vsak delavnik: od 8.30 do 16.30;
Telefonska številka: +386 1 2003 369;
Elektronska pošta: helpdesk@halcom.si,
ali na naš kontaktni center za pomoč uporabnikom v primeru težav z MyNet ter Multipay.
Poslovanje s spletno banko;
Fizične in pravne osebe,
+386 1 589 57 45,
Pon.–pet.: 8.–16. Ure.