Dober polletni rezultat: BKS Bank nadaljuje uspešno pot zadnjih dveh let

28.08.2025

BKS Bank je v prvem polletju leta 2025 kljub še vedno zahtevnim okoliščinam dosegala dober rezultat. »S polletnim dobičkom po obdavčitvi v višini 78,4 milijona EUR ali 1,70 EUR na delnico ohranjamo visoko raven uspešnosti zadnjih dveh let. Na podlagi dolgoletnih in tesnih odnosov s strankami smo povečali obseg posojil, pri vseh pomembnih postavkah prihodkov pa smo zabeležili rast ali vsaj stabilno gibanje. Tega smo še toliko bolj veseli, če upoštevamo osem znižanj ključnih obrestnih mer v zadnjih dvanajstih mesecih ter še vedno zadržano investicijsko razpoloženje na strani podjetij,« pravi Nikolaus Juhász, predsednik uprave BKS Bank.

Juhasz
  • 78,4 milijona EUR dobička po obdavčitvi v 1. polletju leta 2025 se približuje izidu iz 1. polletja leta 2024
  • Obrestni rezultat je ostal na visoki ravni iz polletja leta 2024
  • Povpraševanje po vrednostnih papirjih ponovno povečuje rezultat iz opravnin
  • Rezervacije za tveganja odražajo še vedno šibek gospodarski razvoj
Slabše gospodarske razmere na trgih, kjer je prisotna BKS Bank, so vplivale na prihodke nekaterih podjetji. Zato so bile rezervacije za tveganja povečane. »S tem zasledujemo dosledno in v prihodnost usmerjeno politiko tveganj z ohranjanjem vrednosti, kar ne nazadnje koristi našim strankam in delničarjem,« dodaja Juhász.

V preteklem polletju je k temu pripomogel naraščajoči rezultat iz opravnin (provizij), z gibanjem katerega je BKS Bank zelo zadovoljna. Največji prispevek k temu izhaja iz povečanega povpraševanja po vrednostnih papirjih. »S privlačnimi ponudbami smo navduševali na področju upravljanja premoženja in borznega posredništva ter izkoristili pozitivno razpoloženje na kapitalskem trgu,« navaja Juhász. Tudi pri provizijah za kredite je banka zaradi dobrega povpraševanja po kreditih zabeležila porast.

Ambiciozni investicijski načrti v IT-sisteme in digitalizacija že kažejo učinke: zanimanje za produkte s področja plačilnega prometa BKS Bank se povečuje. Projekt nadaljnje širitve palete vodilnih digitalnih produktov pa je vplival na porast administrativnih stroškov. »Ta zelo pozitivna gibanja dokazujejo naraščajoče povpraševanje po našem pristopu k bančnemu poslovanju, s težiščem na osebnem spremljanju strank in s ponudbo sodobnih digitalnih produktov,« dopolni Juhász.