Spletne goljufije so resen družbeni problem – banke in hranilnice že drugo leto izvajajo skupno kampanjo ozaveščanja javnosti

25.03.2024

Združenje bank si skupaj s članicami, bankami in hranilnicami že drugo leto zapored prizadeva za dvig osveščenosti javnosti glede pretenj, ki jih neustrezna uporaba naših naprav in spletnih aplikacij, prinaša. V letošnji kampanji, ki se je pričela izvajati sredi marca, bo osrednja pozornost namenjena opozorilom v zvezi z ribarjenjem za našimi podatki in investicijskim prevaram.

Članice Združenja bank, banke in hranilnice smo 18. 3. 2024 ponovno pričele z izvedbo spomladanskega vala kampanje ozaveščanja. Fokus tokratne kampanje je namenjena opozorilom v zvezi z ribarjenjem za našimi podatki in investicijskim prevaram. Število teh prevar namreč narašča, oškodovanja pa so zelo visoka.

Kampanja bo potekala prek TV oglasov, z opozorili na svetlobnih digitalnih panojih in z objavami na družbenih omrežjih, s podkasti ter na spletni strani https://www.pazi.se.  

Če je cilj naše družbe okrepiti zavedanje o kibernetskih tveganjih in spletnih prevarah, ki smo jim izpostavljeni vsi, in da bi jih uspešneje zaznavali ter preprečevali, bi morale biti tovrstne aktivnosti na delovnem programu vseh deležnikov v družbi vsaj enkrat letno in tako postati stalna vseslovenska aktivnost.

Dodatne informacije o kampanji: