Zlonamerna pošta PHISHING – tarča so tudi stranke BKS Bank

03.07.2025

Obveščamo vas, da smo skupaj s podjetjem Halcom prejeli obvestila o zlonamerni elektronski pošti, usmerjeni na uporabnike elektronskega bančništva BKS Bank.

Nekatere stranke so že posredovale svoje podatke nepooblaščenim tretjim osebam. Sumljive primere že obravnavamo in v teh primerih smo dostop do spletnih bančnih kanalov že deaktivirali.

Prosimo, da ste pri odpiranju elektronskih sporočil in posredovanju podatkov posebej previdni. 

Velja omeniti še nekaj osnovnih, a zelo pomembnih varnostnih priporočil:

  • Na spletne povezave ne klikajte.
  • Ne vpisujte nobenih svojih podatkov (prijavnih, osebnih, podatkov o bančnem računu itd.).
  • Po telefonu, Vibru ali ostalih aplikacijah ne podajajte nobenih podatkov (varnostna koda, geslo), saj BKS bank kot njeni poslovni partnerji takšnih klicev ne izvajajo.
  • Če prejmete sumljivo sporočilo ali obiščete omenjeno stran, vas prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite na elektronski naslov: info@bksbank.si

    Spodaj prilagamo primer zlonamernega sporočila.