Pojav lažnih elektronskih sporočil BKS Bank

19.09.2023

Obveščamo vas, da so spletni prevaranti ponovno na delu, zato stranke BKS Bank pozivamo, da ste še posebej pozorni na elektronska sporočila, ki jih prejmete, saj so se pojavila lažna elektronska sporočila, ki so videti, kot da jih je poslala BKS Bank. 

BKS Bank vam ne bo nikoli pošiljala dokumentov sumljivega izvora v obliki .zip, .rar., .7z ali drugih arhivskih datotek, temveč vedno v .pdf datoteki. Prav tako bodite pozorni na katere spletne strani vpisujete svoje osebne podatke, gesla ali številke kartic.

In še dva nasveta, ki vas lahko obvarujeta pred lažno spletno banko in zlorabo vaših osebnih podatkov za izvedbo nepooblaščenih transakcij: 
 
  1. Do spletne banke BKS Bank – MyNet dostopajte izključno prek spletnega naslova https://www.bksbank.si/ in klika na gumb »Login« – desno zgoraj.
  2. Enkratno geslo (OTP) za potrditev plačila vpišite v MyNet spletno banko le v primeru, ko ste sami predhodno zahtevali izvedbo plačila.
BKS Bank od vas nikoli ne zahteva osebnih podatkov, gesel ali številk kartic v SMS ali elektronskih sporočilih.

Če ste svoje osebne podatke ali varnostne elemente že vnesli na lažno spletno stran, uporabo vaše spletne banke blokirajte s pomočjo naših bančnih strokovnjakov, in sicer s telefonskim klicem na številko (01) 589 57 00. V primeru, da ste sumljivo elektronsko sporočilo že odprli, se posvetujte z IT strokovnjaki.