Skrbnik strank za poslovanje z vrednostnimi papirji (m/ž)

V poslovni enoti Ljubljana Bežigrad

Zaradi povečanega obsega poslovanja v svoje vrste vabimo ambiciozne posameznike, ki bodo skupaj z nami gradili in soustvarjali našo uspešno zgodbo.

Job Benefits

Image_Hut.PNG.png

BKS Akademija​

Strokovno izpopolnjevanje in razvoj kariere, karierni program za ženske program za razvoj talentov, mednarodni program pripravništva.

Usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja.

Fleksibilni delovni čas, otroški časovni bonus, anonimno psihološko svetovanje, izobraževanja za starše in partnerje.

Certifikati

Certifikati

Družini prijazno podjetje.

Ugodnosti za zaposlene

Aktivnosti za promocijo zdravja, jezikovni tečaji, športno-družabne dejavnosti.

Raznolikost 

Raznolikost 

Sodelavci 15 različnih narodnosti.

Podjetje

Podjetje

100 let stabilnosti in neodvisnosti, urejene razmere v stabilnem delovnem okolju dinamično delovno okolje v mednarodni banki; možnost mednarodne kariere.

Vaše glavne delovne naloge in odgovornosti bodo:

  • skrb za izvajanje kvalitetnega finančnega svetovanja strankam, 
  • določitev profila vlagatelja in investicijsko svetovanje glede naložb, 
  • priprava ponudb in pogodb o opravljanju investicijskih storitev, 
  • iskanje novih strank in skrb za obstoječe stranke,
  • promocija banke, bančne skupine in bančnih produktov, 
  • sodelovanje pri izobraževanju zaposlenih v prodaji s področja investicijskega bančništva,
  • tekoče informiranje strank o dogajanju na trgu vrednostnih papirjev,
  • odgovornost za prodajo storitev investicijskega bančništva,
  • sklepanje splošnih pogodb o borznem posredovanju in vodenju računov nematerializiranih vrednostnih papirjev s strankami,
  • sprejemanje in izvrševanje naročil za nakup oziroma prodajo vrednostnih papirjev po nalogu in za račun stranke ali družbe,
  • sklepanje poslov z vrednostnimi papirji izven organiziranega trga,
  • sprejemanje nalogov za preknjižbe vrednostnih papirjev strank in posredovanje le-teh v zaledje poslovanja z vrednostnimi papirji,
  • podajanje telefonskih informacij strankam o gibanju cen vrednostnih papirjev na organiziranem in neorganiziranem trgu vrednostnih papirjev,
  • vodenje evidenc obstoječih strank, prodajnih aktivnosti ter pripravljanje poročil in obveščanje o tekočih dogajanjih na trgih vrednostnih papirjev ter doseženih rezultatih,
  • tekoča kontrola poslov, vplačil in izplačil denarnih sredstev ter stanj vrednostnih papirjev strank - sledenje tekočim dogajanjem na organiziranem in neorganiziranem trgu vrednostnih papirjev ter redno obveščanje strank,
  • priprava člankov za interne in zunanje publikacije,
  • reševanje reklamacij, 
  • spremljanje zakonodajnih predlogov in sprememb,
  • sodelovanje pri izdelavi novih produktov v oddelku poslovanja z vrednostnimi papirji.

Potrebna znanja, izkušnje in sposobnosti:

  • V. ali višjo stopnjo strokovne izobrazbe ekonomske ali druge ustrezne smeri in vsaj 3 leta delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestu,
  • prednost imajo kandidati z licenco za opravljanje poslov borznega posrednika A + B,
  • organiziranost,
  • komunikacijske sposobnosti, 
  • aktivno znanje slovenskega jezika, 
  • aktivno znanje angleškega jezika, znanje nemščine je prednost,
  • obvladovanje dela na PC, 
  • vozniški izpit B kategorije
  • odgovornost in zanesljivost.

Z izbranim kandidatom/kandidatko bomo sklenili delovno razmerje s trimesečno poskusno dobo. Pred sklenitvijo delovnega razmerja mora izbrani kandidat predložiti potrdilo o nekaznovanosti in potrdilo, da ni v kazenskem postopku.

Zainteresirane kandidate oz. kandidatke vljudno vabimo, da svoje ponudbe z življenjepisom, dokazili o izobrazbi in opisom dosedanjih izkušenj pošljete do 2. novembra 2025 preko portala Moje delo.

Vaše vloge bomo obravnavali zaupno! Veselimo se vaših prijav.

V BKS Bank ponujamo enake možnosti za vse zaposlene in kandidate za zaposlitev ne glede na starost, spol, etnično pripadnost, versko pripadnost, spolno usmerjenost ali telesno stanje. Zainteresiranim – tudi tistim, ki se odločajo za spremembo na področju kariere – ponujamo številne priložnosti: dodatno usposabljanje, fleksibilni delovni čas, varstvo otrok, zdravstveni projekt in številne socialne ugodnosti.

Kot del GDPR (Splošna uredba EU o varstvu podatkov) je treba osebne podatke izbrisati, ko je izpolnjen namen te obdelave. Ta namen je izpolnjen takoj, ko je navedeno delovno mesto zasedeno ali preklicano.

BKS Bank si je zadala cilj povečati delež žensk na vodstvenih položajih. Zato še posebej pozdravljamo prijavo kandidatk.

Obiščite našo stran na LinkedInu. Veseli bomo vašega "všečka", "delitve" ali komentarja:

Linkedin Logo

Spletna prijava