Informacije o koronavirusu

Poslovne enote BKS Bank AG, Bančne podružnice ostajajo odprte za vas, a vas kljub temu vljudno prosimo, da jih obiščete le, če je to nujno potrebno. S tem veliko prispevate k varovanju vašega zdravja in zdravja naših zaposlenih.

BKS Bank ima zelo širok nabor digitalnih storitev, ki vam omogočajo bančno poslovanje iz udobja svojega doma. Te storitve so spletna banka MyNet in BizzNet ter mobilna banka mBanka, spletna trgovalna postaja MyBroker in mobilna trgovalna postaja mBroker.  

Do gotovine prosim dostopajte preko bankomatov, vseeno pa vam svetujemo da plačujete brezstično s plačilnimi karticami.

O aktualnih ukrepih vas bomo sproti obveščali v Novicah.

Najlepša hvala za razumevanje!

Na podlagi Zakona o interventnem ukrepu odloga plačila obveznosti kreditojemalcev (ZIUOPOK) lahko stranke, ki ne morejo redno poravnavati svojih kreditnih obveznosti zaradi posledic epidemije COVID-19, zaprosijo za odlog odplačila kredita.


V BKS Bank AG, Bančna podružnica, smo v ta namen za naše stranke pripravili nekaj koristnih pojasnil in usmeritev za primere, ko začasno ni moč  poravnati kreditnih obveznosti zaradi posledic epidemije COVID-19. Za več informacij kliknite tukaj.

Pomoč uporabnikom

Kontaktni center
Fizične in pravne osebe
+386 1 589 57 00
Pon.–pet.: 8.–17. ure

Kartično poslovanje
Fizične in pravne osebe
+386 1 589 57 45
Pon.–pet.: 8.–16. ure

Poslovanje s spletno banko
Fizične in pravne osebe
+386 1 589 57 45
Pon.–pet.: 8.–16. ure

Poslovanje z vrednostnimi papirji

Oddaja borznih naročil
E: narocilavp@bksbank.si
+386 1 589 09 85
Pon.–pet.: 8.–16. ure

Oddaja borznih naročil za tuje trge
E: narocilavp@bksbank.si
+386 1 589 58 33
Pon.–pet.: 16.–22. ure

Skrbništvo strank
E: vrednostnipapirji@bksbank.si
+386 1 589 57 00
Pon.–pet.: 8.–16. ure

Upravljanje premoženja
E: up@bksbank.si
+386 1 589 09 86
Pon.–pet.: 8.–16. ure