V BKS Bank AG si prizadevamo za digitalno vključevanje vseh uporabnikov. Zavezani smo k zagotavljanju, da so naše digitalne storitve dostopne vsem tudi osebam z različnimi oblikami oviranosti in da so informacije o naših storitvah jasne, razumljive in zaznavne. Naš cilj je omogočiti uporabo brez ovir, skladno z Zakonom o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI), ki v slovensko zakonodajo prenaša zahteve Direktive (EU) 2019/882. Poleg digitalnih kanalov želimo z našimi podpornimi storitvami (kontaktni center, tehnična podpora, osebno svetovanje), zagotoviti informacije o dostopnosti storitev in na razumljiv način podati informacije o samih storitvah.
Dostopnost pomeni, da lahko vsi uporabniki, ne glede na njihove zmožnosti, enakovredno uporabljajo naše digitalne kanale, kot so spletna banka, spletna stran, mobilne aplikacije in bankomate.
Zavezujemo se, da bodo naši produkti in storitve, ki sodijo v področje uporabe zakona, oblikovani, razviti in upravljani na način, ki omogoča enostavno zaznavanje in razumevanje vsebin, učinkovito upravljanje storitev, uporabo s pomočjo podpornih tehnologij.
Skupaj za vključujočo prihodnost
Verjamemo, da je dostopnost več kot zakonska obveznost, je izraz naše družbene odgovornosti in spoštovanja do vseh uporabnikov. Zato si bomo tudi v prihodnje prizadevali za stalne izboljšave in odpravo morebitnih ovir oziroma neskladij.
Trenutno stanje dostopnosti spletne strani in digitalnih kanalov
Spletna stran BKS Bank še ni v celoti prilagojena vsem zahtevam glede dostopnosti, kot jih določa standard WCAG 2.2 na ravni AA. Aktivno jo prenavljamo, da bo čimprej izpolnjevala tehnične pogoje za boljšo dostopnost.
Trenutno vsebine na spletni strani še niso v celoti prilagojene vsem uporabnikom, zlasti osebam z okvarami vida ali drugimi oviranostmi, kot npr.:
- Nekatere slike nimajo opisa, zato jih bralniki zaslona ne morejo prebrati.
- Barvni kontrast med besedilom in ozadjem ni vedno dovolj močan.
- Vsi deli strani niso dostopni samo s tipkovnico.
- Ni vedno jasno označeno, kateri element je trenutno izbran (fokus).
- Video posnetki nimajo podnapisov ali zvočnih opisov.
- Nekateri PDF dokumenti niso prilagojeni za uporabo z bralniki zaslona.
Zaradi opisanih ovir spletnega mesta smo strnili ključne informacije o naših storitvah za potrošnike in jih zapisali v dokumente, ki smo jih objavili na tem mestu. Tem dokumentom smo dodali tudi informacije o dostopnosti vsake posamezne storitve in dostopnosti digitalnih kanalov, povezanih s to storitvijo.
Na podlagi notranje ocene smo prepoznali te pomanjkljivosti in jih bomo postopoma odpravljali. Naš cilj je, da bo spletna stran do konca leta 2025 v celoti dostopna vsem uporabnikom.
Naslov in kontaktni podatki:
BKS Bank AG, Bančna podružnica
Verovškova ulica 55a
1000 Ljubljana
Telefonska številka: (01) 589 57 00
Elektronski naslov: info@bksbank.si
Informacije o posameznih storitvah:
- Potrošniško kreditiranje
Investicijske storitve (poslovanje z vrednostni papirji)
- Plačilne storitve in plačilni računi
- Varčevanja
V BKS Bank AG, Bančni podružnici, vaše mnenje jemljemo resno in si prizadevamo, da so naše storitve v vaše zadovoljstvo. V kolikor z našo storitvijo niste bili popolnoma zadovoljni, vas prosimo za vaše mnenje o tem, kako se lahko izboljšamo. Če imate pripombo na naše poslovanje ali pritožbo, nam je zelo pomembno, da nam to sporočite. Le tako lahko sodelujemo z vami, da odpravimo vaše pomisleke ali morebitne pomanjkljivosti pri našem poslovanju.
Informacije o internem pritožbenem postopku
V BKS Bank AG, Bančni podružnici, imamo dvostopenjski interni pritožbeni postopek. Na prvi stopnji obravnava pritožbo organizacijska enota banke, ki vodi račun stranke oziroma opravlja zanjo bančne storitve ali storitve investicijskega bančništva, na drugi stopnji pa jo obravnava Komisija za reševanje pritožb.
Pritožba se lahko vloži prek spletnega obrazca "Vaše mnenje šteje" na tej spletni strani ali
- po pošti na naslov BKS Bank AG, Bančna podružnica, Verovškova ulica 55a, 1000 Ljubljana,
- po elektronski pošti na naslov pritozbe@bksbank.si,
- prek elektronske banke MyNet,
- v poslovni enoti banke,
- po telefonu Pooblaščencu za pritožbe (telefonska številka +386 158 958 00).
Več informacij vam je na voljo v Pravilniku o internem pritožbenem postopku in izvensodnem reševanju sporov.
Informacije o izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov
Če se stranka, ki je potrošnik, z odločitvijo banke, izdano v internem pritožbenem postopku, ne strinja, lahko vloži pritožbo pri izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov, Združenju bank Slovenije − GIZ, Ljubljana (v nadaljevanju: izvajalec IRPS), ki ga banka priznava kot pristojnega za reševanje sporov v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).
Potrošnik lahko vloži pobudo na spletni strani ZBS, po navadni pošti na naslov Združenje bank Slovenije – GIZ, Ljubljana, Šubičeva ulica 2, 1000 Ljubljana, Slovenija, s pripisom: pobuda za IRPS, ali po elektronski pošti na naslov izvajalec.irps@zbs-giz.si.
Več informacij o izvajalcu IRPS, o vložitvi pobude ter o načinu in postopku IRPS pri ZBS je na voljo na spletni strani ZBS.
Pravilnik o internem pritožbenem postopku in izvensodnem reševanju sporov