Usklajevanje poklicnega in družinskega življenja

Prizadevamo si za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja.
BKS Bank svoje zaposlene že zelo dolgo podpira pri usklajevanju poklicnega in družinskega življenja.

BKS Bank je bila prvo podjetje na avstrijskem Koroškem, ki je leta 1998 v centrali odprlo vrtec. Ta je staršem po porodniškem dopustu olajšal vrnitev na delo.

V Avstriji ima BKS Bank od leta 2011 državni certifikat za program »Poklic in družina«. Podoben certifikat je bil v Sloveniji podeljen leta 2015, na Hrvaškem pa 2017. V obeh državah je BKS Bank leta 2018 certifikat obnovila.

  • Povečanje vrednosti številnih ukrepov za preprečevanje korupcije pri zaposlenih;
  • dopolnitev ugodnosti, ki so zanimive za vse zaposlene;
  • povečanje motivacije in zadovoljstva;
  • uveljavljanje slovesa družini prijaznega delodajalca pri novozaposlenih.
  1. Otroški časovni bonus – vstop v šolo, uvajanje v vrtec, informativni dan;
  2. skupina za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja;
  3. organiziranje skupinskega dela;
  4. komuniciranje z zaposlenimi;
  5. komuniciranje z zunanjo javnostjo;
  6. raziskave med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine;
  7. pooblaščenec/ka za vprašanja usklajevanja poklica in družine;
  8. izobraževanje vodij o usklajevanju dela in družine;
  9. vključitev tematike usklajevanja poklicnega in družinskega življenja v letne razgovore;
  10. interni razpis: nova delovna mesta ali izpraznjena delovna mesta se naprej ponudijo zaposlenim;
  11. obdaritev novorojenca;
  12. korporativno prostovoljstvo;
  13. izobraževanja za starše in partnerje;
  14. anonimno psihološko svetovanje.

Simona Jereb
BKS Bank AG, Bančna podružnica
Pooblaščenka za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja

T: +386 1 589 57 16
E: simona.jereb@bksbank.si