mBanka

  • Na voljo 24 ur na dan in vse dni v letu
  • Varen dostop prek mobilnega telefona
  • Preprosta uporaba
  • Napredno in enostavno opravljanje bančnih storitev
Dogovorite se za sestanek

Kontaktni center Pon.–pet.: 8.–16. ure

+386 1 589 57 00

Pišite nam

eb@bksbank.si

BKS Mobilna Banka
Prednosti in udobje

24 ur na dan in vse dni v letu vam je na voljo celovit pregled vaših osebnih financ. Kjer koli in kadar koli lahko dostopate do svojih računov in opravljate plačila.

Osnovne prednosti
  • Dostop do spletne banke v aplikaciji prek mobilnega telefona;
  • napredno in enostavno opravljanje bančnih storitev;
  • varna in preprosta uporaba;
  • možnost vpogleda 24/7;
  • za uporabnike spletne banke MyNet hiter začetek uporabe brez obiska poslovalnice. Naročilo mobilnega žetona lahko oddate kar prek spletne banke, in sicer prek svojih naročil;
  • vstop in potrjevanje plačil ter naročil z mobilnim žetonom, s pomočjo katerega si ob aktivaciji določite osebno geslo PIN.
Mobilna aplikacija omogoča:
  • uporabo mobilnega žetona;
  • spremembo osebnega gesla PIN;
  • spremljanje stanja in prometa na transakcijskem in drugih aktivnih računih, odprtih pri banki;
  • opravljanje negotovinskih plačilnih transakcij (vnos in spremljava nalogov v domovini, čezmejno in v tretje države);
  • izvajanje plačil z uporabo funkcije Slikaj in plačaj;
  • pregled in poslovanje z direktnimi obremenitvami SEPA;
  • pregled in poslovanje z e-računi;
  • pregled in odplačevanje kreditov;
  • pregled in poslovanje z varčevalnimi računi in računi namenskega premijskega varčevanja;
  • pregled depozitov;
  • spremljanje dnevne tečajne liste;
  • informativni preračun valut;
  • pregled poslovanja s plačilnimi karticami Activa Maestro in Activa MasterCard;
  • pošiljanje različnih zahtevkov in naročil;
  • vse druge storitve, s katerimi banka pozneje nadgradi mobilno banko.
Varnost dostopa

Varen dostop do mBanke zagotavlja varna dvofaktorska avtentikacija, ki preverja kombinacijo mobilne naprave in kode PIN.
Podatki in gesla, povezani z uporabnikovim bančnim računom, se nikoli ne hranijo na mobilni napravi, temveč na visoko varovanem strežniku.

Prihranek časa in denarja

Uporabnik negotovinske transakcije najceneje opravlja prek mobilne aplikacije mBanka in prek spletne banke MyNet. Tako lahko prihrani čas in zniža stroške poslovanja.
Za namestitev aplikacije, pristop k uporabi in uporabo mobilne banke banka uporabniku ne zaračunava nobenih stroškov ali nadomestil. Uporabnik plača le stroške prenosa podatkov svojemu mobilnemu operaterju po veljavnem ceniku.

Vstop v mBanko in uporaba
  • Pred prvim vstopom v mBanko na pametni mobilni telefon namestite mobilno aplikacijo;
  • za aktivacijo mobilnega žetona sledite navodilom aplikacije in uporabite aktivacijsko kodo ter registracijsko številko, ki ste ju prejeli od banke;
  • ob aktivaciji mobilnega žetona si nastavite kodo PIN, ki jo boste uporabljali za vstop in izvajanje plačil ter naročil.

Podrobnejša navodila za namestitev in uporabo mBanke ter prijavo vanjo so vam na voljo v Navodilih za uporabo mBanke.

Kako ravnati ob zaklenitvi mobilnega žetona

Po trikratnem vnosu napačne kode PIN prijava v mBanko ni več mogoča. V tem primeru morate na banki oddati naročilo za izdajo novega mobilnega žetona. Za več informacij se obrnite na svojega osebnega svetovalca.

iOS aplikacija: BKS mBanka Slovenija

Android aplikacija: BKS mBanka Slovenija



Minimalne zahteve za uporabo mBanke

Za optimalno delo z mBanko potrebujete:

  • pametni telefon z operacijskim sistemom:
    - različica Android: zadnji dve objavljeni različici (7.x in 6.x) in podrazličice prejšnjih različic, ki so v uporabi pri več kot 5 % svetovnega trga (4.4.x in 5.x),
    - različica iOS: zadnji dve objavljeni različici (9 in 10);​​​
  • aktiviran dostop do spletne banke MyNet;
  • uporabniško ime in aktiviran mobilni žeton;
  • dostop do interneta in delujočo povezavo;
  • nameščeno aplikacijo za iOS oz. Android.
Dogovorite se za sestanek

Kontaktni center Pon.–pet.: 8.–16. ure

+386 1 589 57 00

Pišite nam

eb@bksbank.si